• 0-24 mentés

    0-24 mentés bárhol az országban. Bővebben

  • Mobil gumiszerviz

    Mobil gumiszerviz egyeztetett időpontban az ön telephelyén. Bővebben

  • Olajcsere

    Olajcsere jó áron. Bővebben

  • Futóműelleneőrzés

    Futóműelleneőrzés a legmodernebb négykerekes központozással. Bővebben

  • Műszaki vizsga

    Műszaki vizsga helyben, akár azonnal. Bővebben

  • Gumiszerelés

    Gumiszerelés jó áron. Bővebben

  • Tehergumi szerelés

    Tehergumi szerelés jó áron. Bővebben

  • Flotta szerviz

    Flotta szerviz jó áron. Bővebben

  • Eredetiségvizsgálat

    Eredetiségvizsgálat helyben, akár azonnal. Bővebben

  • Klímakarbantartás, töltés

    Klímafeltöltés gyorsan, szakszerűen, olcsón és gyorsabban mint gondolná. Bővebben

  • Kerékpár gumi

    Cégünknél hatalmas választékban kapható Michelin kerékpár abroncsok.

  • Kelly teherautó gumiabroncs

    USA legrégebbi tehergumi márkája kiváló áron.

  • Goodyear teherautó gumiabroncs

    Goodyear teherabroncsok hatalmas választékban

  • Dunlop Sport Maxx RT 2

    A tapadás és a kormányozhatóság bajnoka

  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

    Tartsa kézben az irányítást, hogy élvezhesse az utazást!

  • Premio Tavaszi Akció

    4 darab Goodyear vagy Dunlop gumiabroncs szett vásárlása esetén*

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Személyautó, Kisteherautók olajcseréjét vállaljuk


Milyen időközönként cseréljünk olajat?

Az olajcsere-periódust általában úgy szokták megszabni, hogy megadnak egy futásteljesítményt, illetve egy időtartamot. Például: 15 ezer kilométerenként le kell cserélni az olajat, de évente mindenképp. Ez tulajdonképpen szükségmegoldás, mert a tulajdonos csupán így tudja mérni az olaj igénybevételét, noha valójában nem(csak) a megtett kilométerek számítanak, hanem egyéb körülmények is.

Ha valaki egyenletesen 100-zal halad országúton egy órán keresztül, a számlálóba 100 km kerül. Városban viszont száz kilométert tesz meg tíz nap alatt, hússzor indítja be hidegen a motort és ha sok a dugó, mindössze 4-5 órát autózik „tisztán”, aminek egy része alapjárat, illetve sok elindulás és gyorsítás. Az olaj igénybevétele nem egyforma a két esetben, holott ugyanúgy 100 km-rel került közelebb az olajcsere.

A gyártók az olajcserét általában időintervallumonként javasolják, amit rövidre szabnak, hogy az olaj kenőképessége állandóan biztosítva legyen, függetlenül attól, hogy milyen körülmények között van használva az autó. Rövid utakkal nagyon „nehéz” elérni a 15 ezret, holott az olaj igénybevétele jelentős, az adalékai öregszenek, rengeteg szennyeződést kell lebegésben tartania az olajnak, lerakódások képződhetnek, oxidációt okozó forró gázokkal van érintkezésben, stb.

Ma már nagyon sok típusnál elég két évente cserélni az olajat. A legmodernebb megoldás, amikor valós igénybevételtől függően elektronika határozza meg, hogy mikor aktuális a csere. Így az jár jól, aki kímélőbb módon használja a kocsit: a legrövidebb 15 ezer helyett akár 40-50 ezer km is eltelhet két csere között – persze ehhez drágább olajat is kell venni, nem elég az okos elektronika.